Idag tog jag ledigt hela dagen vilket faktiskt kändes väldigt välbehövligt. Efter att ha sovit bara några enstaka timmar gick jag upp 6.30 för att vinka av Mark och Ariel som åkte imorse, trist.. känns tråkigt att de man lär känna antingen åker strax efter man kommer eller att man själv åker från dem. Men samtidigt fint! Har träffat många fantastiska människor hittills på denna resa. 


Efter att ha vinkat av Mark och Ariel tillsammans med gänget tog jag en tupplur på någon timme haha. För att vakna till lite efter det, tog jag med frukost och kaffet upp i baren och satte mig där tillsammans med Oliver och Chris. Där satt vi sedan och läste, surfade och småsnackade tills de andra började droppa in och vi skulle äta lunch: sunday roast! Massa god mat med andra ord. Inklusive efterrätt! 


Hela eftermiddagen har i princip gått ut på att bara lapa sol, dricka öl eller cider uppe i baren, spela lite spel eller bara umgås. Kolla igenom de tusentals bilder jag tagit hittills under resan. 

Det har även hänt att en och annan person har blivit ikastad i poolen haha. Vi försöker passa på idag för det är ett ganska stort gäng som åker imorgon... kan inte begripa att det är min tur nästa vecka. Hade jag haft möjlighet hade jag utan tvekan förlängt men man kan inte få allt man vill.. tiden har gått alldeles för fort! Har faktiskt redan börjat fundera kring hur och när nästa resa ska ske. 

(null)


Imorgon bitti är det vanliga rutiner som gäller och först av allt blir det lion walk, sedan kommer det kring 10 nya volontärer, spännande! 


Puss och kram

Kommentera

Publiceras ej